piątek, 16 czerwca 2017

Mini kursik na tekturowe półeczki

Cześć,

zapraszam Was dziś na mały kurs. Poniżej przedstawiam Wam dwie półeczki na drobiazgi. Zrobione zostały one z tekturowych tagów... i w drugim przypadku z tagów i ze sznurka ;-) No może jeszcze motylki, których użyłam zarówno do ozdoby jak i do podtrzymania konstrukcji zanim zastygnie klej.

Oto jak prezentują się obie półeczki:


Ta jest głębsza, pomieści spokojnie 8 mini tuszy...


...lub nawet więcej


Mogą stać w pionie lub poziomie


Oto wskazówki, co należy zrobić, żeby cieszyć się swoją półką:

1. Robimy dwie dziurki w miejscach zaznaczonych strzałkami 
(jako bazy używamy największego taga)


2.  W dwóch mniejszych tagach robimy dziurki, a następnie doklejamy  
te tagi klejem introligatorskim (magic) tak jak to widać na obrazku
 

3. Tu widzicie oba przyklejone tagi (motylki przykleiłam, żeby przytrzymały tagi 
zanim klej dobrze chwyci). Teraz należy przewlec sznurek zaczynając od dołu


4. Sznurek prowadzimy przez wszystkie zrobione przez nas dziurki, 
widać to mam nadzieję dobrze na zdjęciu


5. Na koniec sznurek zawiązujemy z tyłu półeczki.
Dzięki sznurkowi dolny tag może być solidnie obciążony.


W przypadku drugiej półeczki wystarczy tylko przykleić najmniejsze tagi
oraz dodać girlandę z motylków, żeby zawartość półki nam nie spadała i gotowe.


Oczywiście półki można dowolnie pomalować - u mnie ta mniejsza jest biała...albo pozostawić naturalne. Można też dodać inne ozdoby według gustu i uznania. A tak prezentują się półeczki w moim pokoju - powiem Wam, że nabrałam ochoty na więcej ;-)

 Ps. Widzicie tekturkę postawioną na sztorc między tuszami na tej głębszej półce? Wstawiłam ją tam i dzięki temu górna półeczka nie przechyla się i znosi większy ciężar


Pozdrawiam Aszczka

Użyte w pracy gadżety:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)