środa, 20 stycznia 2016

Kobieco, pastelowo, urodzinowo

Witajcie, ostatnio pokazywałam karteczki z sercami dla Babci i Dziadka, a dziś będzie urodzinowo, pastelowo i kobieco. Dla koleżanki z pracy powstała oryginalna kartka. Na kremowej bazie wytłoczyłam kropeczkowy wzór i zaokrągliłam rogi, wykrojnikiem w niebieskim papierze Little Sweetheart wycięłam koronkowy wzór, do tego kompozycja z kwiatów i pręcików (znajdziecie ich całe mnóstwo w sklepie) oraz kilka ozdobnych perełek. Na koniec tekturowy napis podklejony zygzakowym papierem oraz miętowe kółeczka, które miały urozmaicić kompozycję no i koniecznie tekturowy alfabet dla spersonalizowania kartki - tu zastosowałam embossing na gorąco, motylka natomiast pomalowałam tylko perłową farbką, a no i oczywiście wszystko podklejone kosteczkami  3D ;-)









W pracy użyłam:



http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1013&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)